Жителі перейменованої вулиці можуть не змінювати документи без потреби Існує багато міфів з приводу проблематичності перейменування вулиць. Основні з них: перейменування нібито створить масу незручностей, клопоти з документами для звичайних мешканців вулиці, яку хочуть перейменувати; при перейменуванні вулиць необхідно буде заплатити з міського бюджету сотні тисяч гривень. Невже ця процедура дійсно настільки складна та дорога? Скільки насправді коштуватиме перейменування вулиці? Виходячи лише із чинного законодавства пояснюємо проводження цієї процедури. – При перейменуванні вулиці, її жителям не потрібно буде шикуватися в чергу до структур технічної інвентаризації чи Міграційної служби України (в минулому паспортний стіл), щоб виправити адресу в документах. Адже тривалість процедури перереєстрації не обмежена в часі. Перереєстрацію мешканець вулиці може проходити будь-коли під час заміни паспорта, оновлення фотокарток, зміни прізвища тощо, тобто коли у людини виникає потреба звернутись до паспортиста. Ті мешканці, які захочуть одразу після прийняття місцевою радою відповідного рішення замінити назви вулиць у своїх документах, матимуть змогу провести всі дії самостійно, звернувшись до виконкому ради, який зобов’язаний надати виписку до паспорта про перейменування тої чи іншої вулиці. Потім жителі перейменованої вулиці мають звернутися до свого відділення МСУ і заповнити бланки на заміну адреси. Далі відповідна печатка у паспорт вноситься безкоштовно. – Зміна поштової адреси будинку або квартири згідно чинного законодавства не є підставою для того, щоб переробляти свідоцтво на право власності. Усі документи, які знаходяться на руках у власників, є чинними і юридичної сили не втрачають. При будь-яких діях із нерухомістю (майно продається, дарується, передається у спадщину), коли людині за законом необхідно звертатися до реєстраційних органів, структур БТІ, місцева рада безкоштовно видає мешканцям довідки про здійснене перейменування вулиці, які нотаріуси долучають до справи. В результаті, у витязі з реєстру прав власності вказується колишня адреса, а при оформленні нотаріальних договорів нотаріус, на основі рішення сесії місцевої ради, яке буде у кожного нотаріуса, вказуватиме нову. Так само при зміні назви вулиці не потребують термінового переоформлення документи, видані архітектурою та земельним відділом. – Що ж стосується підприємців, офіційна зміна назви вулиці – не є підставою для визнання будь-яких документів недійсними, тобто не буде становити ніяких проблем ні для державної податкової інспекції, ні для самих підприємців. Чинним законодавством не передбачено обов’язкового внесення змін до свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності або ліцензію, яку має суб’єкт господарювання, на здійснення певного виду господарської діяльності у разі зміни назви вулиці, номерів будинку. Реєстрація місця проживання (перебування) особи (штамп про «реєстрацію» у паспорті чи іншому документі) – Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та Порядком реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні, затвердженим наказом МВС України від 22.11.2012 р. №1077, не передбачено обов’язку громадян здійснювати перереєстрацію свого місця проживання (перебування) у зв’язку з зміною найменування вулиці, на якій вони проживають. Внесення змін до відомостей про юридичну особу (фізичну особу – підприємця) – нормами Закону України «Про державну реєстрацію юридичний осіб та фізичних осіб – підприємців» граничний строк внесення змін до таких відомостей та установчих документів юридичної особи не визначений. Тому юридична особа може вносити відповідні зміни одночасно з внесенням інших змін до своїх установчих документів.

Залишити відповідь

Ваша поштова адреса не буде опублікована. Обовʼязкові поля позначені *

Ви можете використовувати наступні HTML теги та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Очистити формуВідправити